Tänään ajettiin Vihdin Nummelanharjulla pyöräsuunnistuksen SM-pariviestit. Maasto ja radat olivat täynnä polkusyherikköä ja ristiratoja. Monissa sarjoissa koettiin paljon joukkueiden hylkäyksiä. Pääsarjoissa oli yhteensä 6 osuutta kahden ajajan voimin. Rykmentin miesjoukkueen vielä nuorten sarjalaiset Nuutti Toivonen ja Akseli Pesu saavuttivat nelossijan. Pronssimitaliin jäi eroa pari minuuttia. Naisten sarjassa Pesujen perhejoukkue Vilma ja Mervi olivat sijalla 5.
-
Uutiset
- Venlat ja Jukola Kotkassa, miehet 103.
- Viikonlopun kisatuloksia
- Rykmentin Jukola-leiri Kotkassa
- Nuutille pronssia pyöräsuunnistuksen EM-viestistä!
- Nuutille sija 8 EM-pyöräsuunnistuksesta
- Uudenmaan Rastipäivät ja AM-pitkä Klaukkalassa 23.-24.5.
- Rykmentin valmentajan Aleksi Sorsan esittely
- Otso viides SM-knockout-sprintissä!
- Nuutti valittu pysun EM-kisajoukkueeseen
- SM-sprintistä mestaruus Kaisalle, hopeaa Joukolle!

